Kameraya bakıp gülümsemeleri yerine üretime odaklanmış halde insanlar etkinlik atmosferini yansıtması açısından oldukça etkili.
Üretim aşamasını yakından ve yatay bir kadrajla fotoğraflamak izleyicinin ilgisini toplamakta oldukça başarılı bir yöntem.
Genel olarak fotoğraf çekmeyi çocuklarla konuşmak gibi düşünebiliriz. Olduğumuz yerden iletişim kurmak yerine onun seviyesine inmek çok daha etkili sonuçlar veriyor.
Çekeceğimiz obje veya üretim sırasındaki insana ayakta durduğumuz konumdan bağımsız olarak kameranın en cezbedici açı ile doğrultmak harika bir yaklaşım. Bu açı genellikle aşağıdan yukarı veya aynı hizada mükemmel sonuçlar veriyor.
Yukarıdaki önerinin bir başka görsel karşılaştırması. Açımızı yatay tutarak daha davetkar bir görüntü elde ediyoruz.
Telefonlardaki uygulamalarla yapılan filtre ve ek renk ayarları daha sonra bilgisayar ortamında renk düzenleme fırsatlarını limitliyor. İlk başta göze daha soluk gelse de en verimli fotoğraf düzeltmeleri için çekilen fotoğrafların en yüksek çözünürlüklü ve filtresiz hallerini paylaşmak birebir.
Etkinliğin gerçekleştiği kurumun logosunun gözüktüğü genel bir etkinliğe bakış fotoğrafı.
Katılımcıların etkinlik sonunda tamamladıkları eserlerle birlikte fotoğrafı
Etkinlik başlamadan dakikalar öncesinde kişiselleştirmeye hazır halde konumlandırılmış örnek bir set fotoğrafı.
Ekip ruhunu yansıtan, yeni teknikleri deneyimlerken birbirleriyle yardımlaşan insanlar.
Etkinlik sonuna tamamlanan eserlerin olabildiğince sade bir fonda fotoğraflanması